Ni ser & vi ser, helt olika.

tänk vad allt kan se fel ut på bilder, på den första bilden leker dom. Inte alls aggresiva utan leker bara :)
Och många hade dömt detta till "mördarhund" och se nästa bild där kramas dom ^^,
Fattar inte hur folk kan med att dömma hundraser efter människors beteenden.
 
Stoppa rädslan emot "kamphunden" Stoppa Kamp i bland hundar och stoppa skitsnacket om raserna.
 
Vissa vill inte ha dessa raser ibland barn, jag skulle aldrig vilja ha en liten ättrig hund eller tex en golden i mitt barns närhet isåfall. En golden biter tio ggr oftare än vad en "pitbull" gör. Min hund är så barnkär så det är sjukt!
Vissa tror att det aldrig kommer funka med vårt barn och Xzeena, ni tror HELT fel. Jag KÄNNER min hund och det gör ingenannan, inte så bra som jag gör.. Hon kommer alltid att vara i denna familjen :)! Och så är det.
Jag är ingen som köper hund och säljer den igen, NEJNEJ! aldrig så gör man inte.
 
PUSS KRAM & GONATT!

Kommenterar gör du här!
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Vi får väl se om du hinner växa upp. Hoppas verkligen det.

Förresten. Tyckte inlägget du skrev om mig var himla, himla fint. Du hade bara ett gäng faktafel. Du höll på mot mig senaste i våras och ytterligare ett gäng fel. Upptäckte du hur omoget det var och tog bort det? ;)

2013-01-04 @ 01:17:53
URL: http://zoofie.se
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Du lämnade en massa jävliga kommentarer ÄNNU EN GÅNG.
Och vet du vad? Jag ger igen tusen gånger värre då någon jävlas med mig. :)

2013-01-04 @ 01:41:53
URL: http://zoofie.se
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Nej, jag började inte alls. Jag ifrågasatte bara HUR i helvete du kunde ha mage att kommentera min blogg.
Och jag svarar inte på dina frågor om inte du svarar på mina. Dra dig långt någonstans bara, jag orkar inte med dig. Du är en hemsk människa.

2013-01-04 @ 01:46:41
URL: http://zoofie.se
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Jag svarar på alla kommentarer, jag raderar inte kommentarer OCH jag svarar som sagt tillbaka tusen jävla gånger värre om någon jävlas. Jag svarar inte heller på frågor då någon ifrågasätter då inte personen i fråga svarar på mina. Försvinn från min blogg nu, bara.

2013-01-04 @ 01:54:15
URL: http://zoofie.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0