Svar på kommentarer! Få större bröst? och elakingar!

Hejsan!
Jag har fått frågor angående babyolja på brösten =) de va läängesedan jag skrev om det! haha
Men jag får ju svara er såklart!
 

 
Anonym: Haha fan va najs att dom blev så stora .. Men du måste dock haft ganska stora innan? Iochmed att dom kanske blir 2-3 storlekar större med babyolja ^^,
 
J: Man kan köpa babyoljan i mataffärer vid babysakerna, och jag slutade för några årsedan och mina var lika stora tills att jag blev med barn, för då blev dom ännu större! HAHA men, aa dom kan gå tillbaka till vanlig storlek om man inte smörjer in dom i babyolja lite då och då :) Lycka till!
 
http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/storre-brost-pa-en-vecka-utan-ingrepp.html
 
På länken finner ni före och efter bilder :))!
 
 
Och nu över till dom elakingarna en bloggare aldrig blir av med haha
 
 
Carrie: Haha! Jag själv tycker att det är fruktansvärt med gay m.m för jag tycker inte det är naturligt att två killar eller tjejer är tillsammans och gifter sig eller tillochmed skaffar barn med varandra.
Och nej, ja tycker såklart inte att en unge med rosa/blåa kläder är gay, det var lixom ett skämt med en person som tog väldigt illa vid sig utav ett jättegammalt inlägg och jag bara drev på vidare ;)
 
Luce?: Vad har det här med tjejer och kärriär? vilken tjej vill inte ha de ;) Visst jag rökte i skolan men jag gjorde dock det på rasterna :) så så många skoltimmar missade jag inte. Jo kanske i högstadiet för då var jag med alla tuffingar som skolkade, men sedan blev man ju vuxen själv och skötte skolan så jag har lixom kunnat lyckas!
Sitter här med en underbar kille som jag är förlovad med, och vi har världens sötaste unge och hund. Vi har ett boende, jobb och körkort. Jag har snart två utbildningar och driver en egen blogg, så ja, jag anser att jag har lyckats med mitt liv frågan är om du har det?
Och mina "uppblåstbara" bröst är inte JAG! utan dom är bara mina juveler som jag matar mitt barn med och själv tycker jag att en tjej ska ha bröst, sen hur stora dom är spelar väl ingenroll? och folk som bara bryr sig om mina bröst? haha okej, den ända som får umgås med dom är min pojkvän så det är inte så många som bryr sig om dom, och så vitt jag vet är jag ganska omtyckt utav många. :) Och ja, mitt liv är så patetiskt ROLIGT så jag har egentligen inte tid att lägga ner tid på andra, men på såna som dig så kan de vara ganska skoj iblaand! :) PUSS!
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

ja du kära med baby olja :D

ja tack ledig dag!! tjohoo :) Men ska till tandläkaren så där kul Själv då ?

2013-07-09 @ 11:48:38
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: ullie

elekingar finns förståss alltid tyvärr. men ja undrar oxå om det fungerar men då får man väl testa det själv o se .
Har ammat tre b arn och då bryr man sej tyvärr inte så mycket längre + att min man älskar dom som dom är .Det säger han var dag hi hi :D Tur kanske !

2013-07-09 @ 23:01:36
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: Malin

Sv: Jo, det är finfint med mig! Hur är livet som mamma nu då? Det måste vara underbart. :D

2013-07-09 @ 23:08:19
URL: http://ssstayweird.blogg.se/
Postat av: Luce

Stackare... Tycker du att det du har nu är ett lyckat liv? :/

Svar: Haha ja de tycker jag, varför skulle det inte vara det? din patetiska tönt! Stå för vem du är istället sen kanske vi kan snacka =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2013-07-11 @ 13:39:10

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0