Godmorgon

 
Idag tog jag sovmorgon! Jason vaknade men han somnade om tillslut och vaknade 10 över 12, KORSITAKET!
Helt underbart för jag är verkligen helt död! Var hemma hos svärmor och svärfar igår för dom körde beer pong,
och efter det fick det bli en sväng till stig center för Joakim hade ju ingen snus :O haha!
Men Jason sov som en stock ifrån att hans farmor fick sjunga för han så han kunde somna haha, underbara unge.
Idag blir de en lugn hemmadag/kväll och städa och tvätta och allt de där roliga ni vet som man måste göra!
Men ganska gött att bara gå hemma och pilla och ta de lugnt :)!
 
 
Igår hade jag en mysdag med mamma syster Xzeena och Jason, vi var hemma hos min mormor en stund och gick en promenad i Ytterby, de var längesedan jag gjorde. Kändes så hemma och gå där, ibland saknar jag Ytterby, men jag trivs som en lycklig fisk i vatten i Kungälv också :) men Ytterby har ju lixom alltid vart hemma för mig. :) yääyä, sedan var vi och handlade och så med, myspys!
 
Men nu ska jag och Jason gå och hoppa på den "dåliga" inne i sängen mohähähähä!!
TIIIIIIIIIIIIIIIIMBER!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Jessica Högberg

Låter inte som det går någon nöd på dej;)

2013-08-02 @ 08:28:28
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0