Helgen

 
Hejsan svejsan! ^^,
Var ett tagsen jag skrev nu, blivit slarvig nu efter Jason kom haha men tiden finns inte.
 
I Fredags firade vi Lindas födelsedag hemma hos en annan kompis :) jag och min syster åkte dit men jag stannade inte sålänge för Jason vart grinig när han var med Joakim haha så fick åka hem runt 22, han hade nog lite mamma längtan för han somnade som en stock sedan i bilen :)
Bjuder på ett kort ifrån Lindas kalas som är taget utav Jessica som vi var hos =)
 
Var skoj och träffa alla igen!! var ju ett tagsedan man var ute nu hehe
Fast jag körde så drack ju bara cola :P men lika bra det! & skoj var det ändå.
 
I Lördags låg jag bara hemma och mådde dåligt med huvudvärk och lite feber så fick bli soft för mig och Jason och Xzeena medans Joakim fick åka ensam på kalas en stund. Och idag blir det hemma och mysa med min underbara familj, <3
Finaste unge!!
Och Joakim fick provsitta pappas fina Harley också ;) haha
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: jennifer

Härligt! :)

2013-07-22 @ 15:31:36
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0