Kalas söndag

 
Hejsan!
Har kommit på att jag har glömt mitt stora intresse, MIN BLOGG! har inte haft tid, eller tid och tid har man ju haft men totalt glömt av den nu när Joakim har semester och grejer då umgås jag ju med han Jason och Xzeena helatiden så man glömmer bloggen ! Inte okej.
 
Imorse vaknade jag halv 7 av att Jason var hungrig och efter det somnade vi och vaknade om och om igen av att han var gnällig. Sen kom de, magen! Hans tarmar håller ju på att utvecklas så han får ju gaser i magen som är jobbiga. Men tillslut fick han ut allt och nu sover sötungen igen :)
Har äntligen tagit mig en dusch så ska jag göra iordning mig och Jason sen när han vaknar, för vi ska på kalas hos hans två kusiner som fyller år =) mysigt.
 
Vart en lugn helg för oss, massa mys i torsdags med min lillasyster sen i fredags var vi på middag hos Joakims syster och igår var vi hemma hela dagen och mös och kollade på film :) gottit! Men nu blir de kalasdax!
 
Xzeena passade på att pröva Jason´s babygym när han sov ;) haha
 
Älsklingen sover en stund igår kväll :)!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0