Äntligen FREEEDAG! :D

 
Hejsan, då var de äntligen fredag =D
Fast för mig är det ju typ fredag varje dag för jag är ju mammaledig haha :P
men idag blir ju även Joakim ledig & ska vara hemma hela helgen med mig Xzeena och Jason :)lite roligare.
När man är mammaledig har man inte så mycket att göra, eller jo klart byta blöja och mata och sova, sedan ta hand om hemmet, men det har jag ju gjort ett tag nu haha. Och när Jason sover så vet jag inte vad jag ska göra ..
Försökte väcka min syster nu men det funkade ju sååådär! inte alls. Klockan är ju trottsallt 8, och hon kommer la sova hur länge som helst. Jason ligger här på min mage och sover så sött, och Xzeena ligger vid mina fötter och sussar hon med, mina bebisar! =)
Sedan kommer mamma med, vi ska baka smörgåstårta och grejer till min lillasysters 20årsfest som hon ska ha imorgon :) skojskoj! Sedan ska jag åka med mamma hem och hämta en bil, ska köra min syster och hennes vänner imorgon för dom vill ju ut i Kungälv efter att vi har firat henne i Lödöse, så Joakim och Jason ska få lite egentid imorgon, de behöver dom också ha :) Jason är himla mammig nu haha men det är inte så konstigt jag har ju faktiskt mjölken hahah ;)
 
Mitt hjärta nanar, myyys!
Mitt andra hjärta nanar med, (gammal bild)
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0