Föreviga minnen ^^.

 
Hejsan ! :))
Satt nyss och kollade igenom massa kort och hittade många på mig och Linda :) vi var alltid med varandra förr vi var som klister! Och vi hittade på de mest knasigaste som finns ihop och vi har haft SKITKUL ihop och gjort mycket som jag inte tror många andra har gjort haha! Saknar den tiden jätte mycket, och min vän!
Vi båda fann våra drömprinsar och gled isär, vilket är normalt när man blir äldre! Men vi pratar och ses fortfarande såklart men inte lika ofta och det är inte okej! & nu ska vi båda få vårat första barn, hon ska ha vilken dag som helst! Så glad för hennes skull :)! & hoppas vi kommer umgås mera när båda har fått sina knottar :)!
 
Lite bilder:
Linda & jag i Nossebro (:
På Kungälvscrusingen -10
då kom vi även med på första sidan i tidningen ;) den ni! Va la för vi åkte crusingens mest bösigaste bil HAHA
 
Nossebro, likadant hår också! HAHA fast olika färger ;)
 
På Classic car week i Rättvik :) haha snygga !
 
Krogen ^^,
 
Kommer inte ihåg vart fan vi skulle hahah men skoj hade vi säkert ;)
 
Nu längtar jag nästan tills vi blir GAMLA så vi kan göra detta igen hahahha!
fast kanske inte riktigt samma saker haha ^^,
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0