Helt slut . . .

. . är jag idag! Inatt vaknade jag med världens magont, kramper som bara den. Och en brännande känsla.
Jag visste inte om jag skulle väcka Joakim eller inte, men efter en stund gick det över.
Och den lille rörde sig hejvilt så det var ju ingen fara med honom, jag fick iallafall stanna hemma ifrån skolan
för jag sov inte mycket och på morgonen kände jag mig helt yr och mådde illa och hade ont i halsen, illa.
Men efter några timmars vila blev jag bättre så imorgon blir det skolan igen :) Sedan är det LOV!
Hur gött är inte det :))!
 
Nu funderar jag på att ta ut Xzeena på en promenard och sedan får det bli plugga en del, men jag känner också att jag behöver vila, tror inte en gravid kvinna ska hålla igång så här mycket som jag gör! Känner mig helt slut nu!
Men vad gör man inte för sin söta hund, hon måste röra på sig ^^,
Världens bästa hund, älskar dig sååå ! <3
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa

Sluta kommentera? Hah, som om jag skulle låta en 30åring säga åt mig vad jag ska göra

2013-03-26 @ 18:38:11
URL: http://grungegirl.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Haha okej så bra! Just nu sitter jag o kollar på tv o har druckit en smoothie c; vad gör du själv? Söt hund! :'D

2013-03-26 @ 21:43:10
URL: http://www.vafanjossey.blogg.se
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Kul med bebis :D

2013-03-26 @ 22:08:30
URL: http://motdromhuset.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0