Hittat min räddning!

Igår såg jag att jag fått små bristningar på magen, typ 1st bara men det kan ju komma mer.
Och det är GANSKA osexigt! Men jag satt och spanade runt på nätet nu och hittade massor med behandlingar för tusentals kronor  (som det såklart är skitvär) & sedan hittade jag www.skinroller.se !
En sak man rullar på huden och det blir jättebra resultat! Ska absolut beställa hem denna och ska självklart dela med mig om den är bra eller kass. Dom flesta skriver att den är bra och ger jättebra resultat så jag litar på dom för engångsskull :)! Den kostar ju bara 379:- skitvärt!
 
 
Den hjälper även emot många andra hudproblem, & den kan hjälpa till om man tappat hår också.
SKITBRA JU!
klick klick klick hem hem till mig ^^
 
Nu ska jag krypa i kojs, skola imorgon och lite andra ärenden. PUSS!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa

22?! Ja det kanske förklarar ditt beteende och brist på vett en aning

2013-03-27 @ 07:30:39
URL: http://grungegirl.blogg.se/
Postat av: linda

tänk på att dom inte rekomenderas under graviditet utan först efter

2013-03-27 @ 08:24:49
Postat av: saandriiie

Jo de vet jag Linda :-)

2013-03-27 @ 10:28:30
URL: http://saandriiiee.blogg.se
Postat av: Lisa

3? Jag tror faktiskt att ditt IQ är tvåsiffrigt om du kommer med ett sådant infantilt och absurt förslag.

2013-03-27 @ 17:11:46
URL: http://grungegirl.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0