Lugn helg

Fredags va vi barnvakter hela dagen, galet trötta när vi kom hem kl halv ett på natten haha. Igår var vi o handlade å köpte lite saker till hemmet, mysigt. Bara jag å min älskade Joakim, fick massa rosor och en ny kökslampa av han med mitt gullefjun. :-) sedan åt vi go mat o hade lördags mys till Melodifestivalen:-) härligt o gott. Känns som om jag inte orkar med mer än så nu ändå o de är otroligt skönt att vara med bara älsklingen en hel helg plus vår Xzeena såklart. Idag åkte vi också å handlade å hade oss, även träffat pappas syskon de va skoj för de va ju ett tagsen:-) å nu har jag söndagsmys med min lillasyster o Xzeena med spel o film. :-)
Fick ont i magen förut å blev illamående, samtidigt kom huvudvärken. Så ska prata med min barnmorska imorgon, de är säkert normalt men lite rädd blir man.
En av mina bästa vänner fick sin dotter i fredags också, otroligt skoj! så himla fin är hon, ska kika förbi dom imorgon :-) ångrar dock alla frågor jag ställde om förlossningen hahahah. Men är man nyfiken så får man skylla sig själv !! haha :-) Min lilla Jenny va här förut också :-D skojigt :-) snart kmr Joakim hem då blir de sova o upp till mvc imon o mäta magen m.m :-) weeii vill ha våran bebis nuuuuuu!! :-)



Kommenterar gör du här!
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hej! Ville kika in och berätta att jag har en tävling igång där du kan vinna en valfri vara hos Evas underkläder! Var med och delta du också! :)

Länk: http://babustylee.webblogg.se/2013/march/tavling-vinn-en-valfri-vara-for-200kr.html#comment

2013-03-11 @ 18:11:59
URL: http://babustylee.webblogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0