Magbilder :)

Här ska ni få lite nya magbilder :) börjar bli gigantisk nu haha fast de flesta säger att jag är lite ?! haha
 
Fint "kors" jag har fått ovanför naveln va? eller ah de syns inte nu att det är ett kors haha men de e de.
Det är sedan jag tog hål i naveln eller aah LINDA tog hål i min navel på fyllan fyfan! hahah! Kan ju tala om att det läkte inte fint så fick ta ut de och nu har jag världens R där, men det är ju efter min lilla Linda iaf haha!
 
 
Där har ni en film när vi ska göra de hahahha !
"Det gör inte ont" "MEEEN ta nu för helvete" hahahah !
Herregud. Tack tjejor nu har jag ett märke förlivet för er skull ;)
 
 
Hahaha övar inför födseln ;) hahah skoja! vet inte va vi gör.

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

oj så stor den blrjar bli nu


ha en bra start på veckan kram

2013-03-17 @ 23:14:29
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: Jennifer

tänk att gravidmagar kan va så fint!! :) jag blir sååå sugen!

2013-03-18 @ 09:36:02
URL: http://jeennifeerA.blogg.se
Postat av: Anonym

stackars barn som får dig till mamma med dina stereotypiska könroller till värderingar

2013-03-19 @ 18:32:57

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0