Plugg plugg

 
Sitter här och pluggar körkort blaha vad de är tråkigt, men fan va gött att snart ha de! och teorin går huvsatt bra faktiskt ^^, skönt! Måste ha de nu när våran älskling kommer till världen :)
fick även reda på idag att jag har klarat mitt prov i Psykiatrin, GÖTT! & ska ha ett till den 22 mars och de fixar jag säkert det också :) och sedan är det inte långt kvar till min mammaledighet börjar. I slutet på April tar jag ut de, för jag har ont i ryggen och är galet trött så de är jag värld tycker jag ;) haha! Inte långt kvar tills älsklingen kommer!
Man längtar ju otroligt mycket mer nu när alla andra har knäckt ut sina bääbisar! hehe
 
Vääärldens bästa pojkvän och han kommer bli världens bästa pappa också! ^^, älskar dig.
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0