Söndag

 
Är riktigt seg efter denna helgen konstigt nog, känns som om jag har sööpit alla dagar i streck!
Men NEJ det har jag ej, :) De va längesedan haha!
Men jag har ju vaknat typ JÄTTETIDIGT varje dag helt slut är jag nu! Och sen ska jag upp tidigt imorgon också för då ska jag köra på körskolan vid 9 typ, uuuu!  haha men de är NÄRA NU! :D
 
I Fredags va vi hemma hos Joakims kusin och hans fru och fikade :) sedan fick vi åka på andra äventyr.
Sen kom vi äntligen hem till soffan och min syster fick vi med oss också, så vi kollade på film och sedan la vi oss.
Vaknade typ 7 på lördagen men lyckades somna om till 10 iaf haha, så åkte vi och kollade på min lillkusin när hon åkte konståkning :) jätteduktig var hon! Så söt så, syns att det är mig hon är släkt med ^^, haha.
 
På bilden är vi hemma hos min mamma igår kväll och åt middag allihop :) så myysigt så.
Min mamma å henns gubbe gör gooood mat haha speciellt när man är gravid å måste äta för två ;) höhö.
Dom spelade även kneckt och vi andra satt å tjöötade som vanligt :) Sedan blev det hemgång och vi lämnade min syster hos hennes kompis ååå man fick ju se ROLIGA filmer på henne i morse hahah!
I trosor och BH rullar hon sig i snön, och kan ju även påpeka att dessa trosor är GENOMSKILNIGA! HAHAH! den ungen asså!
Jag vaknade ju såklart 6 imorse och efter enstund så vaknade även Joakim och vi gjorde nudlar och sedan somnade vi om efter 2 timmar haha och nu sitter man här JÄTTETRÖTT! men har fått städat iaf och snart kommer min syster :)
 
Mammas argbigga! ^^,
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0