29 dagar kvar - Beräknad förlossning

Nu är vi äntligen nere på tjugosiffrorna, längtar otroligt mycket nu!
Tänk va nära det är nu, snart har vi vår älskade bebis här hos oss.
Ja, snart är den här!
Nu känns det som om gravidateten bara rann i väg så fort det gick, fast om man tänker tillbaka så
har det inte gått fort alls.
Kommer ihåg när jag låg och kände på magen fast det inte ens syndes än, och nu ligger jag här med en jättestor
mage och känner vår älskling helatiden. Det är få stunder som han/hon inte rör på sig, en livlig liten unge.
(Skriver han/hon pågrund av att de är faktiskt 10% chans att det är en flicka och 90% att det är en pojke)
Och ja längtar så sjukt mycket nu efter vår snutt, att man kan sakna någon man aldrig träffat thihi.
Fast har ju snutten i mig varje dag så man känner ju varandra ganska bra, bara att man inte vet hur man ser ut.
Jag längtar tills du ligger i min famn och gosar! och inte i min mage haha.
Känner på mig att jag och Joakim kommer bli kanon föräldrar och Xzeena kommer bli en kanon syster, hårig syster ;) men men haha hon är den bästa.
Ne detta känns ganska overkligt faktiskt att det är så få dagar kvar tills vårt hjärta är här, helt sjukt.
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Luce

Jag tror inte du vet vad amatör betyder, du använder ordet helt fel. Samt kan jag icke undgå att att nästan svimma när jag ser din hemska grammatik. Skamligt.

2013-05-05 @ 22:25:07
URL: http://grungegirl.blogg.se
Postat av: Miss_le

den där känslan du har nu måste vara grymt! Att vara gravid o ha barn måste vara den bästa grejen i världen. godnatt snyting! =)

Svar: Ja de är en ganska häftig känsla faktiskt, men även jobbigt ibland. Men det känns otroligt skoj att vi snart har vår knott här :))!
Sandra Saandriiie Åhfelt

2013-05-06 @ 00:38:22
URL: http://fames.se/missle
Postat av: jennifer

Underbart! ha någon man älskar och veta att ens barn är på väg! önskar dig all lycka! :)

2013-05-07 @ 01:03:26
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0