Lite bättre

Hejsan allisamms!
Idag mår jag faktiskt lite bättre fast jag är ju ganska så utmattad ännu, men sov ändå ganska bra inatt tack och lov!
Hatar att kräkas och ha mig, det är nästan det värsta jag vet ! I några dagar till iaf, sedan är nog det värsta jag vet att föda ut en unge haha eller vad tror ni? :P
Så ikväll bär det av hem till mamma och fira morsdag lite :) & hoppas på att jag har magsjuka så jag smittar alla ;) hahah ne skoja, tror inte det var magsjuka. Utan att det har med graviditeten att göra, man kan ju kräkas en del i slutet och jag hoppas detta var sista gången.
 
 
BTW så ska min lillasyster överge mig idag och festa istället för att åka med till mamma, för hon var ju där igår!
HAGGA!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0