Onsdag / Känner mig knas

 
Hejsan!
Då vart det onsdag igen och för ovanlighetensskull så mår jag inte så bra (som vanligt asså) mår lite illa, är trött och har lite ont i magen då och då när jag vrider på mig. Mina ögon går i kors men kan inte sova för jag måste fixa hemma med disk och tvätt! Känns som jag typ ska börja gråta vilken sek som helst, men nej nej!
Idag var jag och körde dubbel lektion på körskolan och sedan efter mig så körde min syster, så åkte med varandra idag haha :) & sedan körde mamma henne till skolan och hem mig. Så åkte jag och Joakim och köpte en hundbur till bilen som Xzeena ska sitta i. Sedan åkte vi och bytte bil såklart så nu använder vi vår nya V70 istället för den andra, kändes lite skumt haha. Xzeena gillar INTE sin nya plats i bagaget med sin bur, hon typ hatade oss ganska länge efter vi tvingat in henne där haha!
& nu måste jag städa lite och ta hand om disk och tvätten, tråkigt men sant. & mamma försöker få med mig hem ikväll efter jobbet får se om jag orkar, känner mig helt matt faktiskt.
Har inte sovit bra inatt heller, haft ont i ryggen så har knappt kunnat röra på mig och sedan började jag även få ont i ljumskarna och buken och vaaaaaaaaaaaaarmt vart det också så trodde jag skulle avlida inatt.
Snälla bebis kan du inte komma ut nu, bara sådär plopp haha! Utan att man ska få uppleva smärtan!
Börjar faktiskt bli ganska rädd, det är rätt skrämmande nu faktiskt när det är så nära, men men har ja gett mig in i detta får jag allt setill och klara de också haha, ussch. Önska att du redan va ute och allt onda var över!
 
 
yäyä, får ta hand om hemmet nu, Puss!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

Det är ju ofta sådär i slutet att ma är hängig så hoppas det går bra och

Hoppas att ni får en skön härlig kristihimmelsfärd och får njuta av fint väder. Idag finare är igen kram

2013-05-09 @ 09:43:51
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: Helen

Hoppas du mår bättre!

2013-05-09 @ 12:46:47
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Sofia

fin blogg!

2013-05-10 @ 00:38:58
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0