Sponsorer

Sitter/ligger i sängen och letar sponsorer, alltid lika skoj! Vill börja med en massor med tävlingar igen,
kan bli kul och ha massa att göra nu när man snart kommer gå hemma och vara mammaledig. Inte för att jag tror att jag kommer ha långtråkigt, jag kommer säkert ha fullt upp. Vad vet jag? jag har aldrig vart med om det innan, men jag antar att jag kommer ha mycket att göra. Men det kan vara skoj att ha bloggsaker att ta hand om också.
Ellerhur? för ni vill la vinna massa fina saker i min blogg? klart ni vill! :)
De ska jag allt lösa åt er, just nu har jag en tävling där du kan vinna tandblekning! Tryck på menyn på "pågående tävlingar" så kommer ni till den :)! SÅ VAR MED! :D
 
 
Men jag får la sätta mig och fortsätta, dock ryggont nu men men orkar inte göra något annat. PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0