tråååk + helgen

 
Näääh, plugga är fan inte skoj! speciellt inte Specialpedagogik! men vad gör man inte för att bli smart!
Men jag tar en pause och berättar om min helg istället, skoj va :D?
 
Fredags: Jag var med min älskade pojkvän Joakim ute och fiskade och lekte med Xzeena på stranden, som hon tyckte var dunder skoj ^^, så de får vi göra oftare. Men det var dock lite jobbigt att gå uppför backar o grejer, men men haha. Sedan fikade vi hos Joakims syster och sedan åkte jag och handlade kääk inför kvällen med min mamma och syster :) medans Joakim åkte och grejade sin foord.
Sen blev det myskväll hemma med älskling och Xzeena :) myspys.
 
Lördag: Min babe åkte till sin mor och hade städdag, jag slapp pågrund av att jag är höööggravid, puuh! Ibland är det fanimig bra att vara det haha =P Så min mamma och syster kom så åkte vi och hälsade på min mormor som legat sjuk i en vecka och gått ned 10kg! Men nu är hon äntligen på bättringsvägen och skrattade och åt igen :) så skönt så! Och min morbror kikade även förbi och så fikade vi där. Det var väl mestadels jag syrran och Jonas som klämde i oss bullarna hahah! Sedan åkte jag och min syster hem och hade mysmiddag med film och grejer, OCH SEN mina vänner, jo sedan ringde Joakim, så vi fick sätta på oss kläderna och fixa oss för en crusingrunda i Peter´s rooosa pontiac ^^, det var en skojig sak. Så åkte vi och kollade kåken och sedan hem och la oss med en söt full pojkvän hahaha! Hans sista helg så han fick ju passa på haha :P
 
Och idag söndag fick de bli att dra ut Joakim på en bakis långis promenard, alltid lika skoj. Men sedan vad det ju jag själv som blev tröttast, va roligare och göra det när man inte va gravid haha! Och nu sitter man här och pluggar och har storstädat, så duktig så!
 
Tack för mig det var min helg, hur har eran vart :)?

Kommenterar gör du här!
Postat av: Luce

det är dock amatöristisk men jag skulle säga att du försöker vika ut dig så mycket som möjligt

2013-05-05 @ 22:14:34
URL: http://grungegirl.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0