Varför jag var nervös ...

Igår skrev några och frågade varför jag var nervös om det var pågrund utav bebisen. Och svar - Nej! det var inte pågrund av bebisen :) Utan ni kommer förhoppningsvis att få veta redan nästa vecka, tror jag :)
Lite hemlighetsfull så ;) hehe alltid lika skoj, alltid någon som retar sig på det. :)
 
Vaknade iaf typ 4 inatt och kunde inte somna om, men sedan vid ca halv 8 kunde jag somna en stund till, så nu har jag och Xzeena vart ute på en promenad och nu ska jag städa lite här hemma. I eftermiddag när Jocke kommer hem ska vi åka till MVC och kolla till vår lilla knotte :) hoppas du kommer snart!
För nu orkar jag faktiskt inte ha kvar magen, vill ha BORT den!
 
Men men, vi hörs sen :) PUSS!

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

jaha då får vi vara nyfikna lite tll =)

hoppas allt e bra annars kram

2013-05-23 @ 23:02:29
URL: http://weberskold.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0