Paradise Hotel

 
Tro det eller ej, jag har börja att följa Paradise Hotel ! har aldrig kollat på det innan, aldrig vart intresserad. Men nu har man ju inte så mycket bättre för sig när Jason sover osv så varför inte. Men vilka fjollor det var som var med, tjejerna var hur mesiga som helst! Det ska ju vara tjejer med partyhumör inte nerstämda och fjolliga. Jag gillar verkligen inte Aina, jag vet inte varför men hon är bara för mycket! Hon tror ju verkligen att hon är super snygg osv. Men ikke sa nikke! Hon kanske blir bättre. Men Paow kom ju in också och de va de som gjorde att man fortsatte att titta, för henne har jag följt fram och till i hennes blogg paow.se alla vet ju typ vem hon är :) hon är ganska så grym faktiskt, och jag tror tjejerna ska vara lite oroliga för henne för killarna är nog lite kändiskåta och vill vara med henne. Och hon är ju inte lika fjollig som näst in till alla andra tjejerna! Men den där Samir vet jag dock inte om man ska lita på, han är skum som katten. Och han av någon verkar ju vara kändiskåt, de va ju garanterat därför han valde Paow för att bli känd, och han verkar ha lyckats ganska bra, såg att dom två ska till Göteborg nu i helgen och röjja :) yäyä, får la se vad som händer i de kommande avsnitten :)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0