Snart handling

 
 
Snart kommer min mamma och hämtar mig, vi ska åka och handla inför vårt kalas vi ska ha på Lördag.
Ganska gött att vi fyller år så nära varandra så vi kan slå ihop kalasen, det ska vi nog fortsätta med :)!
Så slipper man ha två kalas så tätt in på.
Ska bli skoj att ha kalas i helgen för vi kunde ju inte fira så mycket när jag fyllde år pågrund av att jag fick Kristallsjukan och låg i sängen hela min födelsedag, fick ringa hem Joakim ifrån jobbet. Jag grät och Jason grät för han ville uppåt och jag fick paaaanik! Jag kunde inte bära honom, så illa var det. Sedan fick pappa och min syster köra in mig till akuten och sedan bytte mamma av pappa på kvällen, vi låg där ända till klockan 4 på natten det sög. Joakims mamma fick komma och hjälpa Joakim att somna Jason för han blir så ledsen när jag inte är hemma. Usch vilken dag!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0