10 månader - snart 1år

Idag blir våran älskling 10 månader, sjuk känsla att han snart blir 1 år. Om bara två månader är våran lilla bebis ett år, vårat lilla spädbarn är snart 1!! Det känns inte som om det snart var ett årsedan han kom till världen, när vi åkte in till förlossningen och log med massa värkar och Joakim berättade hur duktig jag var. Snart 1årsedan jag för första gången fick se dig och känna dig på mitt bröst istället för i magen. Och inte nog med det så är det ca 2 årsedan jag blev gravid, helt sjukt va tiden rinner förbi. Känns inte som om det var så längesedan det heller! 
 
La ut vår vagn på blocket igår och även på andra sidor, :) 
Idag ringde en som antagligen vill köpa den, det känns lite konstigt faktiskt (haha)
Mammakänslor !! kommer ihåg när vi åkte och köpte den, man var så glad och allt var så spännande! Ny vagn och allt till våran lilla familjemedlem som skulle komma. Allt var så nytt och så spännande och så speciellt.
Det är ju en speciell känsla när man ska kolla vagn och säng, you name it! 
Och nu ska den säljas? nu är våran lilla familjemedlem så stor att han inte behöver allt det där! Det går så himla fort, man ska verkligen ta vara på tiden för den springer bokstavligentalat förbi ! 
 
(Ursäkta min putmage ;) haha!) 
Du är mitt allt och jag älskar dig obeskrivligt mycket! Kommer göra allt för dig så länge jag lever, kommer alltid vara vid din sida! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0