Dagens shopping

Hejsan! 
Nu har jag nanat Jason, han ligger dock och hostar lite men han vaknar inte av det änsålänge. Köpte hostmedicin till han idag, så förhoppningsvis är både han och jag friska snart! Köpte det till mig också fast i tablettform, hatar flytande! Hoppas verkligen vi är bättre i helgen för då ska vi hem till min mamma och grilla och ha en liten "avskedsfest" innan dom åker till USA nästa vecka. Men de blir ju dock inget om vi inte är bättre! Vill ju inte bli sämre igen iaf :) Jag är lite bättre orkar mer iaf, innan log jag bara i sängen. Jason är otroligt pigg han också, är bara snuvan och hostan som är jobbig. 
 
Fick åkt med mamma, syster och kusin och shoppat lite idag iaf :) Skulle köpt skinnjacka, men är så kräsen och gillar inte alls dom vi kollade på idag. Så får bli till att åka till stan på söndag, sen funderar jag även på om jag vill ha en bomberjacka istället, eller om jag ska ha både och! För den är väl antagligen inte lika modern nästa vår/sommar haha! 
 
Visst hittade jag en fin påskblomma idag, :D en gul blomma med en rosa convers sko! AWSOME!
den ska få stå fint på den inglasade balkongen :)
Hittade även nya scarfar till Xzeena :) bl.a den som är på bilden och sedan köpte jag även "Min husse är mycket starkare än din" "Min pappa är en pitbull" (stämmer ju också!) och "Kamphund" för den retar ju alltid någon! HAHA jag älskar att reta upp folk!! ;P
 
 
Sen fick Jason ny One piece också, kanon nu inför våren/sommaren :) 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0