En långdag

Hej :-)!
Idag har jag haft en lång dag!! upp åtta sedan åkte vi till klädkällan en stund, och sedan ut till Joakims föräldrar så gjorde jag naglar på hans mamma :-) och han fixade med bilar, fyrhjulingar och jag vet inte allt! sedan åkte vi hem till min pappa på middag och lekte på lekparken med Jason, joakim, carro och pappa. Så kom även mormor förbi Gående med hennes hund och en vän. Sedan åkte vi ut till Joakims bror för han ville spela beer pong men då tog jag och carro jason och Xzeena och åkte hem å la dom haha och så kollade vi på twilight :-) nu åkte hon nästan för en timmesedan för att köra hem Joakim, men han verkar ju inte vilja hem än? haha gubbe!! å jag kan inte sova för han har ingen nyckel, suck! yäyä hoppas han kommer snart!!


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0