Godag!

Hejsan! 
Redan en ny måndag och en ny vecka att se fram emot! Veckorna bara rusar förbi, snart är sommaren här! WEI!
Men den är väl även slut snart om tiden ska gå så förbannat fort haha :)
Haft en mysmorgon med Jason och Xzeena, gosat och små städat lite. Nu sover Jason i sin vagn i sitt rum, nu SKA jag försöka få bort amningen helt. Kommer bli kämpigt men det är väl bara till att ge sig fan på det! Annars kommer jag vara så låst igen och det är liite små jobbigt, vill ut och träffa mina vänner lite nu också, kan väl inte vara så konstigt kanske? vart hemma i snart ett år med Jason och ammat honom, nu är det ju bara kvällsamning och på natten. Men det gick att få bort aminingen på dagarna så då borde de funka med kvällar/nätter också! 
Hoppas på att han har slutat helt innan den 25 april för då vill jag med vännerna till fars hatt på Medina :)! hoppas! 
Fast Jason går såklart först! så går de inte så går det inte lixom... men hoppas kan man ju :) 
 
Ska nog försöka få med familjen på en promenix sedan och plocka påskris och klä :) och ha de ute på balkongen som jag fick städat idag igen haha :D 
 
 
Xzeena myser med filten ^^,
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0