Påsk/jobbhelg

Gomorgon på er ! :)
Idag fick jag lite sovmorgon för engångsskull haha, Joakim gick upp med Jason och lekte en stund och jag kollade på tv i sängen, gött! Nu ska jag städa och förbereda mig för en jobbkväll till, 14-22. Gött att man tjänar nästan dubbelt så mycket denna helgen också! :D AWSOME! 
Känner mig ganska trött idag faktiskt, men efter en dusch så är man nog lite piggare igen !! =)
 
Dock lite jobbigt att inte vara med familjen på påsk och så, men Jason är ju förliten för att fatta va de innebär ändå så de gör inte så mycket om jag jobbar :) men lite tråkigt är de ju såsätt. Saknar min lille plutt!! 
 
<3
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0