Vänta vänta vänta

Ligger hemma i sängen och väntar på att Jason ska vakna, han har sovit jättelänge!! man blir lite rastlös! var redan slängt i tvätt, hängt tvätt, dammsugit, städat bytt saker på skötbordet, suttit ute med Xzeena i solen 2 ggr!! och har tillochmed suttit vid datan en stund, haha! Nu får min älskade lilla plutt vakna :-)

Imorgon ska det bli en rolig dag, ska ner till marknaden med syster kusin och Linda och kolla :-) sedan ska vi tjejor träffas och äta och umgås innan vi drar vidare på Medina som spelar på Farshatt :-) skoj! inte vart ute på snart 2år haha men vet dock inte om jag ska dricka, känner mig inte jätte redo för det än. Och inte Jason heller då han äter från mig på natten ännu, suck! försöker och försöker sluta med de man han blir helt vild så vi får se hur jag gör :-) kan ju gå, för ibland vill han inte ha mig haha...

NU VAKNA HAN :-D


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0