Vår dag

gokväll på er :-)!
Idag har jag myst med familjen och vart hos morfar och hans fru och fikat och Jason fick påskägg :-) sedan åkte vi och kollade på rally, inte så vidare skoj dom körde som mesar haha inte för att jag hade gjort de bättre själv men ändå! men de va skoj och träffa lite vänner som va där och min pappa :-) sedan åkte vi till Joakims föräldrar och va ute en stund, fick färg i ansiktet och bröstet idag weii :-) vi har även lekt på olika lekplatser med Jason, han tyckte det var jätteroligt att åka rutschkana haha :-D han skrattade galet mycket :-) min lille prins! även suttit på vår goa balkong och lekt :-) myspys!! nu blir de sängen, trött som en gris!
Xzeena har ocskå legat ute och solat idag, gottegris! nu ligger hon breve mig och sover, varmt och gott haha :-D<3

Godnatt,<3



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0