Veckans blogg

Nu kör vi på veckans blogg, skoj va! Det var längesen, var med och få nya läsare!
Rimmet som vinner får
- En länk i min meny med bild
- Ett helt inlägg i min blogg
- Synas på min privata och min "Fan" facebook! LET`S RIM!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Jag är med :)

2014-04-08 @ 19:57:03
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: jennifer

Hejsan! jag har nu gått en kurs i djurkommunikation, är du intresserad av att få lite svar från ditt djur, eller höra hur den mår? jag tar 100 kr per djur, och detta sker distans. Om djuret inte vill prata så tar jag såklart inte betalt, men det är ovanligt. Du betalar isf när jag pratat med djuret så du får läsa det först innan betalningen sker.
du når mig på min mejl: [email protected] om du är intresserad :)
Kram

2014-04-11 @ 12:57:36
URL: http://jeennifeerA.shapemeup.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0