Vinn presentkort!

Denna tävling är sponsrad utav Intimera en webbutik med massa sexleksaker, oljor, kondomer m.m
 
För att vinna detta presentkort behöver du:
- Skriva i kommentarfältet att du är med + din mailadress så jag lätt kan kontakta vinnaren.
 
För lite extra chans till vinst: 
- Dela blogginlägget på din Facebook / Instagram (tagga SAANDRIIIE) eller blogga om tävlingen.
- Gilla min facebook sida HÄR så du inte missar alla mina tävlingar
Och följ mig via Bloglovin HÄR
 
Lycka till, den avslutas den 18/4
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Dessie - en hjärtebarnsmamma ♥

Hihi, jag är med :)

2014-04-11 @ 13:08:24
URL: http://dessie.vimedbarn.se
Postat av: Robbbbbb

Jag vill vara med! Men jag har varken Facebook lr blog så jag har nog inte så stor chans!

2014-04-12 @ 00:04:25
Postat av: annica la sundström

deltar :)

2014-04-14 @ 14:48:55
Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar. :)

Delar tävlingen på FB: Frida Bergner
Följer dig sen tidigare både på FB och Bloglovin.

2014-04-15 @ 21:03:42

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0