Ullared

Hej! imorse bestämde vi oss spontant att vi skulle åka till Ullared, och det gjorde vi. Klockan 10 åkte vi var hemma ca halv 12 och var klara ca halv 2. Vi hade inget planerat som vi skulle handla, skönt faktiskt bara gå runt och ta de vi tyckte att vi behövde. Jason skötte sig jättebra och var lugn och satt i kundvagnen. Han blev lite ledsen när han inte fick varje bil han pekade på haha. Men ja de va mysigt! 
Sedan besökte jag och min syster pappa och åt middag sen åkte vi hem till mig och spelade bingolotto med en öööverpigg liten Jason. Han somnade för 15 minutersedan... Tur att vi har sovmorgon imon haha. 

Och imorgon ska vi till dagis på lussefirande :) vår lilla prins ska vara en pepparkaka :) skulle vart tomte men kläderna i hans storlek var slut. Men det går lika bra med pepparkakasgubbe :)
(trots att folk vill förbjuda det hit och dit, barnsligt. klär mitt barn till precis vad jag vill :)) 

men nu ska vi sova. Gonatt ! :) 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0