From this to this

Nu är det dags igen  ... träning och bättre kost! Nu tänker jag fan inte lägga ner heller, måste träna!
Mår ju dåligt när vågen är på över 50 kg så nu ska jag ner till det igen!
 
Man mår ju dåligt när man ser alla gamla bilder! då hade man ju kropp som en hoc***er ! HAHA
och nu som en gammal hagga! Ne skoja men lite sämre än innan om man säger så, är ju inte tjock ! Långt ifrån men om jag själv får bestämma så är jag tjock i mina ögon om man jämför med innan! OCH nu ska det bort!
 
Börjar med 6 veckor med träning och utan sötsaker och sån skit! Det får jag bara ta på helgerna, typ 1 gång ihelgen. Nu kör vi 6 veckor var de!! HOHOHO! ;)
 
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 6553305104
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Angelica

Promenader kommer du långt med och att äta på fasta tider, alltså inte småäta hela tiden :)

-Du kommer att fixa det :D

2014-01-06 @ 16:01:05
URL: http://blogg.improveme.se/angiee

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0