Blixtrar och dunder

Oj va det började åska här hos oss i Göteborg! Stod och nattade Jason på balkongen och det började blixtra och åska som tusan! Mysigt när man är hemma :) Men stackars alla som är ute, tex mamma och dom andra på jobbet. För ett tagsedan när jag jobbade kväll så var det sån fruktansvärd åska ute, och det slog ned blixtrar överallt. Och som ni kanske vet så jobbar jag i hemtjänsten och var hos en när åskan började och skulle springa över till en annan, och sedan skulle jag springa tillbaka och kom in i en tunnel och BOOOOM sa de och blixten slog ner i huset breviv mig, trodde fan den skulle träffa mig det var sån kraft! Jag stod där och skakade en lång stund och visste inte vad jag skulle göra, men sedan lugnade det sig lite och jag kunde springa tillbaka helt skakis usch! Det var inte skoj alls, när döden upplevelse kändes det som. Skrev tillochmed till Joakim och min syster att jag älskade dom och att dom skulle ta hand om Jason hahahah ! Så rädd va jag fy! 
 
 
Yäyä, nog om åska! Sedan ska jag åka med mamma och Carro och handla inför Carros kalas imorgon =) och sola ska vi också göra. Sen ikväll ska jag baka smörgåståta med =) min syster älskar min tårta haha! grym är jag hahah!
Jag har även fixat lite i sovrummet idag, ställt in ny blomma och så haha :) ska nog åka och köpa mera blommor sedan.. :)
Orsidéer är fina! typ dom blommorna jag gillar och alltid köper haha :) 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0