Då var denna...

helgen över, och fort gick den också! Idag har jag vart i stan med mamma och syster, hittade ett linne och ett par skor efter massa spring i skoaffärer haha både jag och min syster hatar att köpa nya skor, men det roligaste är la att när vi väl ska köpa nya skor så köper vi alltid likadana hahaha.
Vi har även hälsat på morfar på sjukhuset i eftermiddags han är på bättringsvägen, äntligen! hatar att gå och vara orolig med en klump i magen. Och ikväll hade min syster kalas med smörgåstårta som vi bakade igår :-) blev även beer poäng för dom. Jag och Jason åkte hem vid tolvtusen, han har ju sovit i vagnen men tyckte det började bli lite kyligt så packade in Jason och Xzeena i bilen och åkte hem så nu ligger vi i sängen och myser dom sover ju redan så klart :-) så får vi la se när Joakim kommer hem, har allt bäddat åt han i soffan mohahha han fick lov att gå med dom ut så att dom håller reda på min syster haha :-)














varför ska man alltid se så förbannat tjock ut i ansiktet hahahah jag dör! nu blir de film och sova, puss

Kommenterar gör du här!
Postat av: Sandra

Än är väl inte helgen över? ;) Söndag kvar ju! Skönt med din morfar :)

2014-06-29 @ 02:23:17
URL: http://nattstad.se/sandoraa

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0