Loppi blogbag

Hej! I förra veckan fick jag hem ännu en blogbag ifrån underbara Loppi. 
Denna gången fick jag:
Apoliva Brun Utan Sol – En parfymerad brun utan sol mousse som snabbt går in i huden. Bygger gradvis upp en gyllene och naturlig solbrun färg.Jag gillar dock inte brun utan sol för man blir så orange, men ska testa denna då jag hört att den ska vara bra.
 
Neutral shower gel – Neutrals produkter minskar risken för att utveckla allergi och överkänslighet. Så mild att den kan användas dagligen på känslig hud.
 
Naturdiet LSHP Mealbar – Lågt innehåll av kolhydrater och högt proteininnehåll, sk LSHP (Low sugar high protein). Jag har aldrig testar såna här innan men ska börja med det, perfekt mellanmål när man jobbar.
 
Walking With Dinosaurs DVD – Den kan bli spännande att se med Jason sedan när han är liiite äldre :)
 
Yves Rocher Sheer BotanicalLipstick – Jag HATAR läppstoft (haha) men jag ska prova detta, det kanske kan funka ;) hehe. 
 
Yves Rocher Vitamingodis – Vitaminladdade godisbitar där smakerna kommer från naturens läckraste frukter och bär. Samtliga vitamingodis är utan gelatin, konserveringsmedel, färgämnen och sötningsmedel. 
 
X-travital Kvinna – Med tiggarnöt, en ört som främjar kvinnlig lust. Ska INTE ätas under amning eller graviditet. Ska testa dessa så fort Jason har slutat ammas på nätterna ...
 
Acrilex – Tabletter som hjälper mot åksjuka utan att ge någon dåsighet. Välsmakande sugtabletter med ingefära som är bra att ha med sig i väskan för att slippa illamående under resan.
 
Ullmax socka – För träning med mjuk känsla och bra passform, materialet bambu tar inte åt sig doft och transporterar bort fukten. Tycker dessa strumpor va as sköna!! Tur att man fick två par, dom är verkligen jätte goa! :)
 
Ullmax Vattenflaska – Jättebra att ha med sig till jobbet när jag går/cyklar överallt! Kalasbra!
 
 
Tack loppi för en jättebra blogbag är jättenöjd!
 
Vill DU också ha en loppipåse och blogga om dom? Gå in på Loppi och se mer info där!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0