Midsommar

Idag var det dags att fira midsommar, vet dock inte varför man gör det men tror att det har med ljuset att göra, att natten är kortare typ haha jag är verkligen jätte kass på sånt här. Innan man skaffade familj så var det ju bara en anledning till att festa i flera dagar och åka iväg till Lysekil och Tylösand men inte nu längre inte. Så idag ska vi fira hemma hos Joakims bror, med alla barn. Så mycket bättre än att åka iväg och tappa bort saker, göra bort sig och må dåligt i flera dagar efteråt haha. Idag är Jasons andra midsommar, så idag ska han få en krans i håret tror jag haha förra året va han för liten för sånt, då var han ju bara ca två veckor våran lille prins! ☆♡





Idag vaknade Jason när hans pappa gick till jobbet vid typ tjugo i sju (!!) så det var ju bara till att gå upp. Vid halv nio kom min syster och lämnade mina byxor ich sa hejdå till oss för hon åker till Lysekil om en stund och ska vara borta tills på söndag, då är även hennes födelsedag :) yäyä Jason har somnat så jag ska passa på att vila. Puss och glad midsommarafton!!! ♡♥

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0