Söndag

Då var det söndagkväll igen och snart läggdags! och en ny vecka att se fram emot. 
Idag har vi hunnit med mycket, Jason vaknade 10.15 (kors i taket) och då väckte vi Joakim och Daniel som låg så sött och sov på soffan båda två inatt haha ;) och jag fick med dom + min lillasyster till IKEA. Vill köpt en ny stor "jävla" lampa som det kallats idag, men jag hittade ingen stor jävla lampa. Fanns ingen fin alls! Så jag får vackert leta vidare :) Sedan fick man även med dom till lite andra affärer och köpt skor till Joakim och tröja till min syster, sedan tog vi oss en fika (haha) är inga fika nördar annars men man måste ju pröva på det :)! 
Sedan fick Joakim köpt någon leksak till Jason med kranbilar och grejer, men undra vem som tyckte det var mest skoj, Jason eller ... Joakim? haha! Inte va de Jason iallafall ;) 
 
Har även hunnit köra min syster hem till vår mamma i Lödöse och hämtat en bil till henne, efter det har vi bara vart hemma och softat och lekt med Jason :) han var på värsta bushumöret när jag kom hem haha min goa unge! Sedan somnade han som en stock! Får bli läggdags för oss snart också, Xzeena har tvär däckat i soffan redan! göttegrisen :) 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Sandra

Sv: Ja det är sant, det går fort.. :P Min helg var rätt bra, hände inget speciellt sådär. :) Din då? Trist att du inte hitta nån jävla lampa :P

2014-06-29 @ 22:32:35
URL: http://nattstad.se/sandoraa

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0