Strax jobba

Hejsan! Jason och Joakim stack iväg till Joakims bror på kaffe medans jag laddar inför en jobbkväll! 
Sedan är det bara imorgon kväll också som jag jobbar, sedan LEDIG! Skönt. 
Idag har vi inte gjort så mycket, vart iväg och handlat och sedan bara slappat och lekt hemma. Ganska skönt att bara vara hemma ibland också, men snart är det jobbdags för mig till klockan 22, hoppas denna kvällen går undan är så himla slö idag känner jag. Vill bara sova .. men ack de får jag inte! 
Måste fixa mig och byta kläder men jag ooorkar inte haha får göra det snart. 
Idag hade Xzeena sin första fästing vid örat, USCH! mamma var här så hon fick ta bort den, jag hatar dom så asen!
Så imorgon eller på fredag blir det till apoteket och kolla efter fästingmedel till henne, vill inte att hon ska få fler. Hon får dock inte många, hon har la haft 4-5 st i hela sitt liv, dom gillar ju inte hennes korta kalla päls, men dessa jävlar har gjort det så fler lär ju göra det, så måste köpa medel. USCHUSCH! så har hon sovit i våran säng inatt med så måste gå igenom den sedan. Kan inte med och säga till henne att sova i sin korg, (hon gör det ibland) när jag har lärt henne att sova med oss och i sin korg när hon känner för det. Tur att det finns andra lösningar! Min älskade prinsessa! 
 
 
 
yäyä, får la fixa mig nu dåååe! PUSS! 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0