Tröttare tjej får man leta efter

Caroline åkte för enstundsedan och nu väntar jag på att Joakim ska komma hem, Caroline skulle köra hem honom. Men är ganska så trött så funderar starkt på att krypa ner brevid Jason och Xzeena och sova! Imorgon blir det en lång dag, ska åka till stan med Caroline och köpa skor, sedan sola med mamma och Caroline och efter det ska vi göra iordning oss för kalas och åka till Lödöse. 
 
Asså, sjukt vad man saknar Jason när han ligger och sover! Men när han är vaken och är övertrött så vill man bara att han ska sova, men nu är det ganska så långtråkigt när han inte är vaken. Kanske är därför jag är så himla "trött" och vill krypa ner brevid min prins! Han är det bästa som finns och jag kan inte beskriva min kärlek till honom. Han är heltklart bara bäst! Han är sånt charmtroll så det är helt sjukt, man kan inte åka eller gå någonstans utan att folk ska kolla på honom och flina. Eller när man är i affären så brukar folk stanna för att kolla på honom, helt sjukt. Och han är MIN, min son min stolhet och mitt allt. Han är så himla speciell och jag älskar han mer än allt. 
Älskar ju såklart alla i min familj lika mycket, men kärleken till sitt egna barn är obeskrivligt! 
Han är så himla mysig och så söt så man smälter, man kan inte ens bli arg på honom när han sitter och kastar ner sin mat till Xzeena, eller när han bits och rivs (eller jo, då brukar jag bli fruktansvärt arg för stunden.) eller när han stökar ner precis just där man just städade. Han är bara bäst!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0