Tidigare inlägg idag: Min morgon!

Idag är det en otroligt underbar dag! eller inte!! Jason har vaknat fram och tillbaks hela natten och sedan vaknade han med ett leende på läpparna klockan 05.40, jiippii!! :-) upp och leka med han och ge han frukost, sedan somnade han och jag blev såklart överlycklig för jag är helt mörbultad aa men han sov en kvart sen vart de upp igen! :-) började städa och när jag närmar mig vardagsrummet så ser jag Jason ta tag i en ganska så full chipspåse och tittar på mig och drar ner den på golvet, upp och ner! Xzeena får syn på allt de mumsiga och hinner få i sig några stycken innan jag fått upp allt. Sedan går jag in mot sovrummet för att bädda, ja då hoppar Xzeena upp i sängen och SPYR!! 
härlig morgon jag har haft va?! känns som denna dagen bara kan bli bättre förhoppningsvis inte sämre iaf haha 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0