Hemma!!

Full rulle hela dagen, vi gick upp klockan nio sedan gick vi hem till min syster, ca 2km och var där en stund sedan gick vi hem till våran mormor, hon blev jätteglad och överraskad när jag och Jason kom in igenom dörren (öppnar bara dörren där, som hemma;)) så va jag min syster Jason och Xzeena där i några timmar :) sedan kom Joakim och hämtade oss så åkte vi ut till kärna efter vi vart hemma och matat Jason en sväng. Skulle se om dom behövde någon hjälp för hans syster ska gifta sig imorgon :) sedan for vi hem till pappa på middag och va där några timmar. Sedan åkte Joakim till sin bror och jag Carro och Jason åkte och handla lite. Nu har syster åkt med mamma o några till vincafeet och jag sitter hemma med min ansiktsmask och kollar på tv och väntar på att Joakim ska komma hem :) imorgon blir en rolig dag/kväll, Jason ska vara hemma här med sin mormor och moster :) spännande!








Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0