Lång dag

Hej! Idag har vi haft en lång dag, nu ligger jag i sängen med Jason och snart.kommer nog xzeena också när hon märker att jag har gått ifrån soffan till sängen haha. Började att Joakim pkte på svensexa klockan typ tjugo i sju imorse, då kom hans bror och hämtade honom. Sedan vaknade Ja.son vid halv nio typ, så vi gick upp och gjorde pannkakas frukost! nomnom tycker han haha. Sedan gjorde vi i ordning oss och mötte upp min mamma som jo zzturbbard zdassig ztur idag, så åkte vi ner till Kungälv och kollade på Camilla (Joakims syster) som hade sin möhippa där nere en stund på morgonen :-) skulle vart med men mamma hade kollat fel på sitt schema så jag fick vara hemma och ha Jason istället:-) efter vi hade kollat en stund så blev det till och handla present till Nisse (mormors gubbe) som fyllde 84 idag, GRATTIS!! så blev de kalas hos dom en stund. Sedan handlade vi på Citygross och åkte hem och luncha och vila, så for mamma till jobbet igen. Men då kom Carro hit (min syster) så åkte vi hem till pappa, han och carro skulle åka på ärenden enstund så jag Jason och Xzeena tvär somnade där en stund, skönt!! sedan åt vi middag där och sedan åkte vi till affären och köpte mys, men sedan ville carro ut och slira istället så la Jason, och kollade på Justin Biebers nya film, den va rätt bra:-) nu ska vi sova, vaknar la snart av en slirig Joakim igen, men men. Godnatt!! <3


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0