Sista läkarbesöket

Igår åkte jag och Jason och hämtade hans moster som åkte med oss till Jasons sista läkarundersökning hos BVC innan hon skulle till jobbet :-)
Jason växte bra och allt såg bra ut med honom, han är dock förkyld så han var jätte ledsen under hela besöket stackarn! :-P men de gick bra! dom kollade längd, vikt, tänder, ögon, rygg, lungor och hjärtat och allt var bra, så skönt! Nästa gång ska han dit en dag efter sin 1årsdag och då ska han få spruta! uschochfy. Men Jasons barnmorska vet om hur jag avskyr sprutor så hon tog en tid då Joakim kan vara med, tur! Jag har alltid vart jätterädd för sprutor och grejer, konstigt nog vågar jag tatuera mig (haha)!
yäyä, nu ska jag kolla på Brottskod: Försvunnen. Såg ett avsnitt igår och blev fast i det, illa så nu måste jag hålla mig vaken till typ 12(!!!) haha såg även att det var sista avsnittet idag på tvn, typsikt att man ska se de två sista bara haha :-P



får ju inte glömma att säga att jag och Jason har fixat hans rum och ställt in ganska säng där igen, nu är det snart dax för Jason att bli en stor kille även fast man inte vill det!! haha :-)













Den rosa gunghästen hade jag son liten, även dom andra i min släkt på mammas sida, så den har några år på nacken haha :-) men den ska målas om till Ljusblå där det nu är rosa :-) kommer bli kanon! kul med lite äldre saker hehe!! yäyä, puss och gonatt <3

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0