Livet

Undra när den dagen kommer som man bara får känna lycka och hopp om livet, den dagen som alla problem är borta och alla i ens närhet mår bra. Den dagen alla sjukdomar är borta och allt är som det ska. Den dagen är inte ens i närheten just nu känns det som. Jag undrar verkligen när den dagen kommer. Dom senaste dagarna har vart DRAMATIK på hög nivå. Och dom har vart jobbiga på olika sätt, är glad att jag har min familj som lyser upp mina dagar och gör så att man får tänka på annat i några timmar. 
På kvällarna går tankarna långt bort och funderingar kring vad som komma ska dyker upp helatiden, tillochmed mitt i nätterna kan man vakna.. och jag har haft sjukt jobbiga drömmar om vad som kan hända. Jag hoppas inte att dom slår in! 
 
Har en inre oro som inte vill försvinna, jag hoppas över hela mitt hjärta att allt kommer bli bra och lösa sig. 
En del är påväg åt rätt håll men en annan del vet jag ännu inte vilket håll det kommer gå åt. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0