Onsdag!

Godmorgon! 
Just nu i detta ögonblick sitter jag på en köksstol i badrummet och är badvakt åt min son som tar sig ett morgonbad! 💪👍
Han är ledig ifrån dagis idag då jag inte har någon skola på onsdsgar och jobbar kvällen. 
Så idag ska vi tvätta och mormor (min mamma) kommer hit senare. Det blev ju ingen sovmorgon idag, upp och hoppa innan tuppen! 5.40 vaknade Jason samtidigt som hans pappa ska till jobbet, visst är det härligt?! med sovmorgon haha.

Idag har jag en del att göra känner jag... ska tvätta vika tvätt diska städa lite sedan skriva en lista till pappa som han ska handla, ska baka två smörgåstårtor till honom för imorgon fyller han 50 år :) (han tror dock att han fortfarande är 25...men det är nog inte bara min pappa som gör de haha) så ska jag jobba ikväll så får göra tårtorna när jag kommer hem. Fullrulle! :) 


Kommenterar gör du här!
Postat av: REBECCA

åhh vad gott med smörgåstårta! saknar det nu när jag bor i London! :(

2014-11-26 @ 09:39:01
URL: http://rebeccamikaelsdotter.com
Postat av: REBECCA

haha jaså :P Jag flyttade hit i februari för jag ville upptäcka något nytt och sen älskade jag det här så blev kvar :) London är en underbar stad! dock saknar jag all svensk mat då haha...

Om du vill flytta borde du göra det, jag menar om det inte funkar så går det alltid att flytta hem igen :) Bättre att ha testat än inte alls ^^

2014-11-26 @ 10:47:56
URL: http://rebeccamikaelsdotter.com

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0