Snart blir det jobba

Hej! 
Jason sover middag enstund och jag passar på att vila och blogga efter all lek och städ, och all tvätt jag har vikt.. Vid halv 4 ska jag jobba! Är dötrött ... men när man väl börjar så går det fort. Ska jobba imorgon också, men på söndag blir det en lugn dag. Eller ska väl åka hem till min pappa och syster och hjälpa dom att packa för dom ska snart flytta. Och det är ju en del att packa när man har bott där i ca 16 år haha. 
Min syster ska flytta hemifrån och pappa skaffade sig en mindre lägenhet =)  
 
Kommer nog bli jättebra när allt är klart. 
 
 PUSS!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

duktiga du .. bävar i fall vi ska flytta me så massa skäp ha ha

ha en fin torsdag o bra på jobb sen kram

2014-11-20 @ 13:15:08
URL: http://weberskold.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0