Trött

Hej! 
Idag är man allt annat än pigg, Jason vaknade vid två tiden och hade kissat ner hela sängen. Så upp och fixa det och byta pjamas på honom, göra välling you name it. Sedan skulle vi sova igen men det ville inte Jason. Han hoppade runt i sängen, hoppade på Xzeena, skrattade och var JÄTTEPIGG! 
Slutade med två helt DÖDA föräldrar, jag fick vara hemma med Jason idag, han somnade om vid 6tiden och då fick Joakim åka iväg till jobbet stackarn! Sedan vaknade Jason runt halv 9 igen, jag var fortfarande helt död, trodde han skulle ha sovit liiite längre men nejdå. Så vi gick upp och han somnade inte vid lunch utan han somnade för en halvtimmesedan! Snart måste jag fixa mig för jag ska jobba, hoppas kvällen springer iväg för idag är jag fan trött! haha. 
 
Har iallafall fått städat en heldel och skurat golv och tvättat, bara två rum kvar. Ska STORSTÄDA i ALLA rum i veckan, bakom alla möbler och skit. Och STOR rensa alla saker vi har, man har så mycket onödigt!
Men det är väl så det är med småbarn haha! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0