Trodde det var över ...

Jason hade inte spytt på flera timmar och har vart jättepigg och glad men sedan blev han plötsligt ledsen vi trodde såklart att skrutten var jätte trött efter denna hemska dag. Men nej, när Joakim skulle lämna över han till mig så hann han spy en liten del på Joakim (tur tänkte jag att det inte kom på mig) och ja sedan kom det en skvätt på mig också och golvet i hallen och mattan! Stackars min plutt trodde det var över!! 😭 tycker så synd om han! Hoppas jag och Joakim klarar oss nu.. så de kan försvinna! Hatar magsjuka och jag riktigt lider med Jason för det är så hemskt!! Fy fan va hemskt det är... min plutt 😭 håller tummarna nu att det var det sista! Nu ligger han och sover och jag ser honom och hör honom ifrån storarummet. 💗 
Så imorgon blir det upp och ringa dagis så får han väl vara hemma hela veckan han är ju ledig på Fredag ändå.. Puss! 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Life of Johanna

usch för magsjuka :(

2014-10-14 @ 20:36:46
URL: http://lifeofjohanna.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0