Det tar på krafterna

Att vara mamma och hinna få ihop vardagen tar på krafterna ibland.
 
Just nu försöker jag mitt bästa för att inte bryta ihop. Att vara mamma och att ha 3 inlämningar och ett prov i skolan just nu är tufft. Samtidigt ska man hinna ta hand om hemmet och att ha lite fritid. Idag får träningen lida, för jag har prov imorgon på maaassa sidor i Hälsopedagogiken och jag har hitills läst 7 sidor! Bara 57 kvar typ.. 
Sedan vill jag hinna vara ute i solen med Jason men min hjärna är totalt stressad! Försökte plugga förut när Jason kollade på barnpogram, men det slutade med nerkladdade böcker (han ville vara med)..
Nu gör jag ett nytt försök när han sover middag en stund.
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0