Första april

Trött, handikappad utan bil, och snart är det långhelg!
 
Imorse vaknade vi alla jättetrötta och inte alls på rätt sida utav sängen, Jason har sovit jättedåligt i flera nätter och vill ha välling minst två gånger varje natt. Och han har knött och sparkat på oss! Så nu ska han få börja sova i sin egna säng, tråkigt men sant. Där kommer han att sova bättre i längden! och vi kommer också att sova bättre förhoppningsvis.
 
Och idag fick jag GÅ till skolan, (inget april skämt men jag önskar att det var det) Joakim fick äran att ta bilen idag för han ska åka ut och fiska efter jobbet, är ju fiskepremiär idag! Jag tvekade lite på att ta bussen, men NEJ jag kommer knappt ihåg hur man gör och det är så mycket folk på bussarna på morgonen. 
Sen tog jag verkligen helt fel skor att gå i, det är ändå 15min ner till skolan om man går och då tog jag mina UGGS (hur tänkte du där Sandra?!) fick kramp i vaderna och ont i fötterna, för jag går och kniper igen tårna för att dom ska sitta fast (vilket inte behövs egentligen) ganska korkat av mig. 
 
Hade lektion från halv nio till halv elva och pratade om livskvalitét, vad som är livskvalitét för oss. Jag tog bla. körkort, såklart och att få duscha när man vill, att ha hund och en bra relation till anhöriga och såklart att vara en förälder :)! fanns massa att välja på! 
 
Men nu ska jag kolla igenom dom uppgifterna jag har framför mig! 
PUSS!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0